Ejendomsservice

ABR+ Service tilbyder en grundig, effektiv og overskuelig drift af din ejendom.

Vi indleder samarbejdet med en samtale om jeres ønsker og behov. Herefter udarbejder og fremsendes et oplæg til aftale der dels består af en kontrakt samt en ydelsesoversigt.

Vi gennemgår aftalen og oversigten i fællesskab og tilretter efter jeres ønske. Herefter er vi klar til at starte op.

Det er altid muligt at tilkøbe ekstra ydelser på timebasis og tilpasse de enkelte ydelser i ydelsesoversigten.

Vores servicemedarbejder modtager og håndterer alle indkomne opgaver. Uden for kontorets åbningstider er det altid muligt for kunder og lejere at komme i kontakt med vores vagttelefon, som varetager alle akutte problemer i ejendommen.

2-3 gange årligt tilbyder vi en markvandring, hvor vi tale om ejendommen, jeres oplevelse og eventuelle ændrede ønsker til vores service.

Bliver opgaven for kompliceret for ABR+ Service overdrages opgaven – med jeres accept – til ABR+ der levere bygherrerådgivning og ingeniørydelser.